onderweg Arnhem - Reisverslag uit Lieving, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu onderweg Arnhem - Reisverslag uit Lieving, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu

onderweg Arnhem

Blijf op de hoogte en volg Ruben

01 Januari 1970 | Nederland, Lieving

Welkom op mijn waarbenjij ! Ik zal jullie via deze weg op de hoogte brengen van mijn reizen door Nederland met de MS. Henri Dunant en de reizen die ik van en naar het schip maak met het openbaar vervoer.

Momenteel zit ben ik 'onderweg Arnhem'. Wat betekend met mijn grote overbeladen hutkoffer tussen de FC Groningen hooligans bivakkeren in een stikhete trein. Dit is niet mijn grootste hobby, maar soms kun je wel lachten om dingen die ze zeggen over de wedstrijd of over andere dingen die ze meegemaakt hebben in en om het stadion.

Dit geheel terzijde ik ben onderweg naar Arnhem voor mijn eerste echte week stage! Ik ben al eerder op het schip geweest maar dat was in 'Mook' voor een introductieweek. Deze week voor het eerst echte gasten aan boord! Ik ben benieuwd! Ik vind het spannend! Maar vooral ben ik erg nieuwschierig naar hoe het is!

Voor de mensen die het niet gevolgd hebben de MS.Henri Dunant is een schip waar mensen mee op vakantie kunnen. De mensen die met dit schip op vakantie gaan zijn niet zomaar mensen maar mensen met een beperking of mensen die niet meer zonder zorg kunnen heb ik mij laten vertellen! Hier ben ik vooral benieuwd naar wat voor gasten zal ik treffen? Het team op het schip daar maak ik mij ook niet druk over de vorige keer voelde het net alsof we er al bij hoorden en dat gaf een goed gevoel!

Dit wordt vast een week van veel indrukken met een vermoeid staartje maar dat is het leven van een HBO-V'er tegen het eind van zijn opleiding! De trein rolt nu station Beilen in en ik ga mijn reis vervolgen! Fijne week allemaal en ik houd jullie op de hoogte!

  • 09 Maart 2014 - 17:34

    Vincent :

    Mooi spul dit

  • 09 Maart 2014 - 17:41

    Anja:


    Leuk zeg. Ik ga je volgen! Ik begrijp dat je de trein gehaald hebt.. Dan heb je iets meer speling bij het overstappen.


  • 13 Maart 2014 - 13:54

    Daisy Schuitemaker:

    Leuk om te horen ruben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lieving

Ruben

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 15958

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 31 December 2014

Henri J. Dunant

Landen bezocht: