Urk (W1) - Reisverslag uit Urk, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu Urk (W1) - Reisverslag uit Urk, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu

Urk (W1)

Blijf op de hoogte en volg Ruben

14 Maart 2014 | Nederland, Urk

Nummer 1 1, nummer 39 39, nummer 60 60. Je hoort het al het was vanavond tijd voor de bingo die ik begeleid heb met twee van mijn medestagiaires! Leuk om te doen! Eerst met wat weerstand van onverstaanbaarheid door de microfoon (terwijl niemand kan horen dat ik uit Groningen kom) maar sommige mensen kunnen je motiveren om je grens te verleggen en het te doen! en het was geslaagd!

Vandaag kwamen we na een reis over het mistige IJsselmeer aan in Urk! Via het tegenovergestelde van een aquaduct (kan even niet op de naam komen maar zie foto) Eenmaal in Urk een leuke middag gehad met een van de gasten (lekker koffie gedronken en gefacebookt in een luxe restaurant aan de haven)! Toen was er een probleem met de camera van het schip en ben ik daarmee naar de winkel gegaan! Waar ik eerdt heen zou met de benenwagen maar toen spontaan door een vrijwilliger van de wal mee naar toe ben gelift! de camera is inmiddels weer functioneel gelukkig!

Urk is een mooie stad met mooie verschillende huizen waar ze veel ambachten nog hebben als een slagerij en een visboer! Leuk om te zien ! En als je de weg niet weet kan je het zo vragen want iedereen groet je hier!

Ik heb weer een leuke dag achter de rug en ik ga nu op z'n terschellings 'te kooi'!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Urk

Ruben

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 15944

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 31 December 2014

Henri J. Dunant

Landen bezocht: