Onderweg naar Groningen (W1) - Reisverslag uit Deventerwegkwartier, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu Onderweg naar Groningen (W1) - Reisverslag uit Deventerwegkwartier, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Groningen (W1)

Blijf op de hoogte en volg Ruben

15 Maart 2014 | Nederland, Deventerwegkwartier

Dag allemaal!

Ik zit nu vanuit Zutphen in de trein naar de trots van het noorden: Groningen! Na vanochtend al het afscheid (soms emotioneel) nog even gewacht tot Piet ook weg kon en ben ik met hem richting station gelopen!

Maar ik moest nog vertellen over gisteren! De laatste avond was er een buffet met onder andere ouderwetse patat met Mayo en een broodje kroket! Vervolgens was er 's avonds weer een optreden met soortgelijk repertoire als het vorige (oude liedjes en meezingers)! De zanger was een echte entertainer en de vrijwilligers (waaronder ik) hebben een lied voor gedragen! Op t eind van de avond kwam ik binnen en toen waren ze al zingend aan het roeien op de dansvloer (de sfeer zat er goed in!)

Ook merkte je dankbaarheid bij de mensen want sommigen schudden me de hand en bedankten me voor soms maar hele kleine dingen die ik gedaan had! Dat is leuk om te horen en dat doet je goed!

'S morgens ging het om de laatste dingetjes als kamers opruimen de laatste spulletjes in de koffers stoppen en vervolgens om 10:00 stonden de busjes van het rode kruis en de valys voor! Dit was het dan voor deze week! Een raar maar mooi gevoel! Want er was een goede klik onderling en het feit dat deze samenstelling nooit meer in z'n geheel bij elkaar zal komen is een vervelend gedachte maar ook een goede! Je zet veel verschillende mensen bij elkaar op een boot met allemaal hetzelfde doel 'de gasten het na de zin maken' en je krijgt de mooiste gesprekken en samenwerkingen! Dit gezegd hebbende ga ik voor een week afscheid van jullie nemen want er staat een week Groningen voor de deur!
(Foto's volgen nog!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deventerwegkwartier

Ruben

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 15939

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 31 December 2014

Henri J. Dunant

Landen bezocht: