Een onsje Gouds belegen (W13) - Reisverslag uit Stolwijkersluis, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu Een onsje Gouds belegen (W13) - Reisverslag uit Stolwijkersluis, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu

Een onsje Gouds belegen (W13)

Blijf op de hoogte en volg Ruben

27 Maart 2014 | Nederland, Stolwijkersluis

'Crew diner'

Vandaag was een leuke vaardag met een leuke ronde door de haven van Rotterdam (zie foto's)! En vervolgens een leuk tripje in Gouda waarbij we de beroemde (ik had er nog nooit van gehoord) Sint Jans kerk bezochten om vervolgens een lekkere kop koffie bij la place te halen!

Na dit uitstapje ben ik me snel gaan omkleden want ik moest met Henny-Henneke van de nachtdienst op de foto in haar cocktail jurk! Het zogenaamde captains diner (of crew diner) vond ik geslaagd! de gasten die ik hiervoor met mijn team had uitgekozen vonden het zeer geslaagd! Vlakvoor/tijdens het eten kwam Piet (unithoofd van vorige vaarweek) nog even langs en vroeg even hoe het ging! Erg leuk!

Na het diner was het tijd voor het Goudse chantikoor! Wat de mensen hier ontzettend leuk vonden! Dit chantikoor deed het erg leuk en zong bekende liederen die de mensen aanspraken! Ook visualiseerden ze de types uit de liedjes als bijvoorbeeld een bakker die een liedje zingt! Vond ik erg leuk gedaan!

Ik ben van het varen nog steeds erg aan het genieten! Ik merk alleen wel meer afstand tussen mij en de mensen omdat ik natuurlijk in mijn nieuwe rol minder betrokken ben bij de directe zorg aan bed om het zo maar te zeggen! Toch af en toe een goed gesprek! Dus dit anders genieten is even wennen maar zeker niet slechter dan de vorige keer!

Klaas vaak heeft inmiddels zand in m'n ogen gestrooid! Ik ga proberen iets vroeger naar bed te gaan! Slaap lekker!

  • 27 Maart 2014 - 08:23

    Arnold Van Beek:

    Hè Ruben,

    Wat leuk dat Piet nog even langs kwam. Als ik je verhalen een beetje lees dan groei je langzaam in je nieuwe rol. Nieuwe rol ,nieuwe kansen, nieuwe ervaringen, nieuwe uitdagingen.
    Ik begrijp wel dat wat leuke van Nederland mee krijgt op je tochten met deze boot.

    Behouden vaart en veel plezier de komende week nog.
    En we spreken.

    Gr Arnold

  • 27 Maart 2014 - 21:08

    Yvonne:

    Henny lijkt wel een engeltje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Stolwijkersluis

Ruben

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 15953

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 31 December 2014

Henri J. Dunant

Landen bezocht: