Onderweg Zaandam (W15) - Reisverslag uit Coendersborg, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu Onderweg Zaandam (W15) - Reisverslag uit Coendersborg, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu

Onderweg Zaandam (W15)

Blijf op de hoogte en volg Ruben

06 April 2014 | Nederland, Coendersborg

Zo hèhè daar zit ik dan in de intercity naar Amsterdam Bijlmer ArenA! Mijn vrije week is echt omgevlogen! Ik had toch meer te doen dan ik gedacht had! En dan te bedenken dat ik maar 1 dag naar school ben geweest en 2 dagen gewerkt heb! (Van de week al met de taxi naar Gelderland geweest, lees Apeldoorn) en dan nu onderweg Zaandam! Zaandam waar we al eerder gelegen hebben (twee vaarweken terug) maar waar ik nog niet van boord ben geweest! Het zal mij benieuwen! Het schijnt nogal een stukje lopen te zijn vanaf Zaandam centraal naar de plek waar de Henry Dunant ligt! Maar we gaan het meemaken! Als ik volgens schema reis ben ik ruim op tijd!

Ik ben benieuwd wat deze week weer gaat brengen! Een mooi rondje IJsselmeer met aanlegplaatsen als Lelystad, Sneek, Urk en Hasselt! Het rondje wordt weer beëindigd in Zaandam (waar Albert Heijn ooit zijn eerste kruidenierszaak begon)! In Sneek vind deze week mijn tussenevaluatie plaats bedenk ik me ook nog eens! (Waar blijft de tijd?)

Kortom we gaan er weer wat moois van maken deze week! Because it is better then yesterday but not as good as tommorow!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Coendersborg

Ruben

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 15950

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 31 December 2014

Henri J. Dunant

Landen bezocht: