Uitmuntend Urk (W13) - Reisverslag uit Urk, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu Uitmuntend Urk (W13) - Reisverslag uit Urk, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu

Uitmuntend Urk (W13)

Blijf op de hoogte en volg Ruben

10 April 2014 | Nederland, Urk

Dag allemaal! In houd het kort vanavond (denk ik)! Moeder natuur zegt dat ik naar mijn biologische klok luisteren moet en lekker m'n oogjes toe moet doen!

Vandaag zijn we naar Urk afgereisd en hebben daar gelukkig kunnen passagieren! Dit vonden de mensen fijn! Even een frisse neus halen! Ik ben op stap gegaan met een echtpaar samen met een vrijwilligster van de receptie! Dit was erg leuk want ik wist de weg in Urk al omdat we er al eerder gelegen hebben! Zo zijn we even bij het zeemansmonument lang geweest en bij de vuurtoren! (Zie foto's) hier waaide het toch wel erg hard! Toen zijn we lekker beschut op een terrasje gaan zitten van een visrestaurant en hier hebben we lekker koffie gedronken! Na het koffiedrinken weer door gelopen en toen gebeurde er iets hilarisch! De vrijwilligster en ik waren het echtpaar aan het duwen in de rolstoel en opeens zegt meneer dat hij graag zelf wilde lopen! Dat kon natuurlijk! En mevrouw had gezegd dat ze graag iemand wilde duwen in de rolstoel dus ze wilde ook gaan lopen! Dus voor ik het wist liep meneer achter zijn eigen rolstoel en werd ik in de rolstoel geduwd door mevrouw! Erg grappig want ze behandelde me net zoals ik haar en haar man ook behandeld had! Even lekker inpakken tegen de kou en af en toe vragen of het wel goed ging! Erg leuk! Zo kwamen we bij het schip aan! (Onderweg kwamen we verschillende mensen van het schip tegen die gelijk begonnen met foto's schieten! Een erg geslaagde middag!

'S avonds was het wekelijkse captainsdiner! Dus strak in het pak liep ik weer rond en ook alle mensen hadden meer als andere weken nette kleding aan! Alle vrouwelijke gasten van mijn unit zaten bij elkaar koffie te drinken en keken me allemaal aan toen ik daar aankwam in mijn pak! Later toen ik even weg was geweest stond ik weer bij de groep en toen hoorde ik van een van mijn teamleden dat ze even over mij geroddeld hadden! Haha! Geslaagd!

Na het eten in de salon was het piratenkoor van Urk er om de mensen te vermaken! Dit was ook erg geslaagd! (Zie foto!)

Zo nu heb ik er toch een heel verhaal van gemaakt en Klaas vaak staat nu al 3x op mijn voicemail! Slaap lekker allemaal!

  • 10 April 2014 - 09:51

    Hans:

    leuk verhaal, je schrijft leuk!

  • 10 April 2014 - 21:19

    Anja:

    Ha,ha, Ruben, mooi voor elkaar! Wat maak je leuke dingen mee, en wat fijn dat de gasten zo genieten! Ik kijk alweer uit naar je volgende belevenissen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Urk

Ruben

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 15941

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 31 December 2014

Henri J. Dunant

Landen bezocht: