Gouda (W17) - Reisverslag uit Makkum, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu Gouda (W17) - Reisverslag uit Makkum, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu

Gouda (W17)

Blijf op de hoogte en volg Ruben

26 April 2014 | Nederland, Makkum

Goedemiddag allemaal! Ook goedemiddag voor de volgers die me net gevonden hebben via de Facebook link! Beetje een late update maar u kent het aloude spreekwoord Beter laat dan....

Momenteel bevind u zich in de sneltrein naar Groningen werd mij verteld. Die kwam goed uit want hier wil ik heen na een superleuke week die we gehad hebben met de gasten en vrijwilligers! Deze week heeft alleen wel veel energie gekost dus ik krijg niet al te veel meer mee van de Koningsdag! Ik droomde in mijn korte nacht over stampensvolle treinen voor deze gelegenheid alleen gek genoeg zit ik hier bijna alleen! (Gelukkig!)

Even terug naar gister! Vrijdag zijn we om 9 uur vertrokken vanuit Rotterdam! De weergoden waren ons weer goed gezind en met een stralende zon kwamen we om iets voor enen aan in Gouda! Hier begonnen de 'laatste' momenten van de vakantie! De laatste keer passagieren! De laatste keer dineren! De laatste keer enterainment met polonaise gronings volkslied een trouwerij (zie foto) en veel dansen met de gasten! En uiteindelijk het laatste nachtje slapen!

Dit laatste nachtje slapen was echter kort voor mij want wij gingen Koningsnacht nog vieren in Gouda met een aantal stagiaires en vrijwilligers! Ontzettend leuk en ik voel me nu nog niet eens zo moe! (Als ik straks thuis de bank zie voel ik me dat opeens wel denk ik!)

Deze dag ontzettend veel smalltalks gehad met gasten die ik eigenlijk niet kende! Dit is net als een duik in het diepe! Je weet niks van de gast en duikt op een leuke manier even in het leven van de persoon! Er duikt deze week ook een vast bemanningslid uit onze week helaas! Plonie is een van de gastvrouwen en moet door haar opleiding in de even vaarweek gaan werken! We hebben op een leuke manier afscheid van haar genomen en hebben haar een mand gegeven met leuke dingen die gebonden waren aan de plaats waar iedereen woont!

Ik wil u allen weer bedanken voor het volgen van het blog! Ik hoop dat ik een goed beeld heb gegeven van deze week en dat u hebt kunnen genieten van de dingen die ik schrijf en door middel van foto's laat zien! Ik zie u graag volgende week zondag weer als ik onderweg ga naar Gouda waar het schip dan opnieuw zal liggen!

  • 27 April 2014 - 12:43

    Piet Hoogervorst:

    Hoi Ruben,

    Volgens mij gaat het goed met jou op de Henry Dunant. Je verhalen bruisen van energie en geven mij een beeld hoe je bezig bent op het schip.
    Ik zie uit naar week 21. Dan kan ik zelf ervaren hoe het met je gaat en wat het resultaat is van al die stageweken.
    Groetjes

  • 01 Mei 2014 - 19:49

    Yvonne Van Houten:

    Wat een leuk verslag van alle reisen. Tot zondag.
    Yvonne

  • 02 Mei 2014 - 11:01

    Ruben Van Beek:

    Bedankt voor jullie leuke reacties!!
    ik ben ook benieuwd of je veel verschil ziet in week 21 Piet! en tot zondag Yvonne!

    Ruben

  • 06 Mei 2014 - 17:42

    Marga Roemer :

    Hoi Ruben het was weer gezellig .om met julie allemaal te werken ,en lachen ,ik ga voorlopig niet meer mee .want ik ga 7 juli met mijn kleindochter naar Ghana ,en week 35 zijn jullie er niet meer ,maar ik wens jullie allemaal nog een fijne tijd op de JHD liefs marga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Makkum

Ruben

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 15943

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 31 December 2014

Henri J. Dunant

Landen bezocht: