Utrecht (W19) - Reisverslag uit Stadsdam, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu Utrecht (W19) - Reisverslag uit Stadsdam, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu

Utrecht (W19)

Blijf op de hoogte en volg Ruben

10 Mei 2014 | Nederland, Stadsdam

Dag allemaal! Vanaf Kanaleneiland in Utrecht het laatste blog van deze vaarweek! Het zit er over een paar uurtjes alweer op! De tijd is deze week echt door mijn vingers heen geglipt! Ik heb weer zoveel nieuwe mensen leren kennen! En weer zoveel mooie en ontroerende verhalen gehoord! Weer een ervaring die ik in mijn figuurlijke rugzakje kan stoppen!

Door schoolopdrachten heb ik deze week meer in de directe zorg gezeten en wat minder in de organisatie van de zorg omdat Giel(medestagiaire) dit volgende week van mij overneemt! Dit voelde voor mij wel weer even heel goed omdat je zo de gasten nog beter leert kennen en je meer praktisch bezig bent!

Vanmiddag hebben we weer een interessante klinische les van onze scheepsarts gehad en van Anke en Samantha daarna over een hartziekte! Leuk dat dit een wekelijks terugkomend onderdeel van het programma is omdat je zo toch de anatomie, fysiologie en pathologie weer even terughaalt!

Vandaag was verder een hele wisselende dag qua weer! Zo heb ik bliksem gezien maar ook een mooie regenboog op de foto kon zetten! 'S avonds was er entertainment waarbij er liedjes gezongen werden uit de jaren 60 en 70!

Al met al weer een supermooie week gehad met een leuk toegift namens de bemanning! Ik kreeg een cadeautje omdat ik aankomende zondag 21 jaar wordt!

Ik wens u allen een goede nachtrust! Mijn wekker gaat morgen een half uurtje vroeger dan de rest van de week en vervolgens staat er nog een vrijwilligerscursus op de planning dus ik kan mijn energie goed gebruiken! Tot volgende vaarweek op de Ms. J. Henri Dunant!



  • 10 Mei 2014 - 06:43

    Hans:

    leuk verhaal, alvast gefeliciteerd met je 21e verjaardag zondag!!

  • 11 Mei 2014 - 13:20

    Sjaak Van Leeuwen (bingo!!!):

    Hé Ruben, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Nog bedankt voor de geweldige week. Wat hebben we gelachen. Ik heb Giel geen gedag kunnen zeggen, maar doe hem de groeten. Ook namens mevrouw van Tuyl. Maar dat geld ook voor je collega's. Jullie zijn geweldig mooie mensen, die dit allemaal in hun mars hebben om het mensen zo naar hun zin te maken. Knuffels aan allemaal van Sjaak.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Stadsdam

Ruben

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 15938

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 31 December 2014

Henri J. Dunant

Landen bezocht: