Slied recht (W21) - Reisverslag uit Sliedrecht, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu Slied recht (W21) - Reisverslag uit Sliedrecht, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu

Slied recht (W21)

Blijf op de hoogte en volg Ruben

18 Mei 2014 | Nederland, Sliedrecht

Een bijzonder goedenavond!(Quote van Patrick Lodiers)

Vanavond een korte opstart vanuit Sliedrecht! Na een mooi weekend met vrienden(Dalfsen) en familie (Lage Zwaluwe) is het weer tijd voor een nieuwe vaarweek!

Aankomende week weer een volle boot! Met leuke bestemmingen als Willemstad, Vlissingen en Bruinisse! Toen ik onderweg was naar Sliedrecht kwam het besef dat langzamerhand het einde van deze mooie stage ook al in zicht komt want na deze vaarweek zijn er nog twee in het verschiet! Voor deze stage dan heb ik mij voorgenomen want ik wil nog weer terugkomen op het schip als vrijwilliger!

Maar we leven in het nu dus we gaan er voor nu weer een geweldige week van maken! Met het mooie weer in de voorspelling gaat dit zeker lukken lijkt me!

Ik wens jullie allen een goede nachtrust en morgenavond zal ik jullie op de hoogte brengen van de tijd aan boord met de gasten!

• 19 Mei 2014 - 08:21

Arnold:

Goedemorgen, Ruben

We wensen je deze week veel mooi weer toe, dan hebben wij het ook namelijk.
    Vol op genieten en niet te veel luciferstokjes gebruiken.

Gr arnold