Bruinisse (W21) - Reisverslag uit Zijpe, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu Bruinisse (W21) - Reisverslag uit Zijpe, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu

Bruinisse (W21)

Blijf op de hoogte en volg Ruben

23 Mei 2014 | Nederland, Zijpe

En daar is die dan! Blog nummer twee van vanavond! 'S morgens om half acht verlieten de we industrie haven van Gent! Onderweg naar Bruinisse kwamen we grote schepen tegen zoals dit containerschip van 366 meter (bron: marine traffic) van het Italiaanse bedrijf MSC!

Vandaag was echt een vaardag en iedereen aan boord ging lekker zijn of haar gang! Zo werden er diverse bezoekjes aan de stuurhut gebracht en deden mensen spelletjes of lieten de dames hun nagels verzorgen door twee stagiaires die dit wekelijks voorafgaand aan het captainsdiner doen! Dit Make-uppen was volgend planologische redenen uitgesteld naar vandaag!

'S avonds hebben we lekker Indonesisch gegeten en kwam het oranjekoor bij ons op bezoek! Het was erg gezellig en de gasten vermaakten zich goed want ik had nog nooit zo'n volle (en warme) salon gezien gedurende mijn reizen aan boord van het schip!

Toen deze dag voorbij gevlogen was werd het schaakbord ter tafel gehaald! (Op de juiste manier!) Piet(gastheer en unithoofd foto week 11) en ik hadden de staan op 1-1 staan na onze vorige ontmoeting op het schip! Vandaag was het tijd om deze wedstrijd voort te zetten en na twee spannende en fanatieke potjes schaak eindigde de stand op 3-1 in mijn nadeel! Maar we hebben het leuk gehad en ik heb mijn best gedaan! In de toekomst hoop ik weer eens revanche te nemen!

Conclusie: een mooie gezellige leuke dag met als toegift een cadeautje van de vaste nachtdienst Henny-Henneke die voor alle stagiaires een leuk cadeautje had met een persoonlijke tekst! Bijzonder om te zien dat ze ons allemaal in de gaten heeft gehouden en de tekst die ze schreef past bij de persoon!

Mijn grote vriend Klaas V. Schreeuwt door de achterdeur dus ik moet jullie verlaten! Hopenlijk tot morgen voor alweer het laatste blog van deze vaarweek!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zijpe

Ruben

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 15947

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 31 December 2014

Henri J. Dunant

Landen bezocht: