Vlaaidingen (W23) - Reisverslag uit Groot Vettenoord, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu Vlaaidingen (W23) - Reisverslag uit Groot Vettenoord, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu

Vlaaidingen (W23)

Blijf op de hoogte en volg Ruben

01 Juni 2014 | Nederland, Groot Vettenoord

Een goedenavond allemaal vanuit natuurlijk VlaaRdingen! Bij deze wil ik de helden van de dag aankondigen: Gerben & Merel! Deze helden hebben mij vandaag van Groningen naar Vlaardingen gebracht! In Vlaardingen liggen wij vrij vlakbij de industrie of in ieder geval aan de vaarroute naar de industrie van Rotterdam!

Ik realiseerde me net toen ik aan boord stapte dat dit alweer de een na laatste vaarweek is! De laatste week met de 'oudere' doelgroep! In vaarweek 25 vind namelijk de oudere jongerenweek(leeftijd 35-50) plaats op het schip! Ik ben benieuwd hoe deze week zal verlopen! Nog genoeg te doen en genoeg te leren! En stiekem al een beetje afscheid nemen van de werkvorm van de 'normale' vaarweken!

Ik wens jullie allemaal een fijne week toe! En voor nu welterusten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groot Vettenoord

Ruben

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 15948

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 31 December 2014

Henri J. Dunant

Landen bezocht: