Tiel (W23) - Reisverslag uit Tiel, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu Tiel (W23) - Reisverslag uit Tiel, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu

Tiel (W23)

Blijf op de hoogte en volg Ruben

03 Juni 2014 | Nederland, Tiel

Een goedenavond vanuit Tiel! We komen precies op tijd voor de kermis hier! En met precies op tijd niet onder het motto van bijzijn is meemaken maar onder het motto net op tijd voor de kermis opgebouwd is! Morgen varen we hier om 7:00 stipt alweer weg om richting Gelderland te vertrekken en Arnhem onveilig te maken met alle zeelanders(zeg je dat zo?)!

Vandaag kon bestempeld worden met een typische 'chaotische maandag'! Mijn telefoonoplader was helaas weer met de auto mee naar Groningen gegaan dus ik ben smorgens op de rode kruis fiets Vlaardingen geweest om op de maandagmorgen een goedkoop exemplaar te scoren bij achtige winkels! Helaas was dit een uitstapje voor niks bleek na een tijdje want mijn iPhone is te nieuw en de action loopt nog niet bij!

Maar afijn het inschepen begon vroeg vandaag. Lees 1 uur in plaats van half 2. Vervolgens waren er voor mij veel regeldingen omtrent medicatie te doen maar dit is tot een goed einde gekomen dankzij het rivierenlandziekenhuis in Tiel waar ik om kwart over elf op de spoedeisende bij de noodapotheek nog een essentieel pufje gescoord heb! Al met al veel energie verbruikt waar ik voor mijzelf positieve energie voor terug heb gekregen!

'S avonds waren er spelletje te doen in de salon en gingen alle gasten op tijd op bed na een dag reizen en veel nieuwe indrukken! Ik heb al weer veel mensen gezien waar ik deze week even een praatje mee wil maken!

Voor nu protesteren mijn vingers om het verhaal langer te maken! (Slecht geslapen ik Vlaardingen door klotsend water tegen de boot) dus ik ga mijn welverdiende nachtrust nemen! Een goede nachtrust!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tiel

Ruben

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 15940

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 31 December 2014

Henri J. Dunant

Landen bezocht: