Arnhem week 1(11) - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu Arnhem week 1(11) - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu

Arnhem week 1(11)

Blijf op de hoogte en volg Ruben

10 Maart 2014 | Nederland, Arnhem

Goedemorgen vanuit Arnhem!

Vandaag om 8 uur ontbijten en het is vandaag inscheepdag! Vanmorgen na het ontbijt gaan we de laatste dingen voorbereiden en daarna komen de vrijwilligers en medestagiaires aan boord en 's middags vanaf 14:00 de gasten! Om 16:00 gaan de trossen los en gaan we varen richting Wijk bij Duurstede! Ik ben zeer benieuwd hoe het gaat worden! We zitten nu met 20 man aan boord en straks met ongeveer 130! Dit wordt een behoorlijk perspectief!

Ik heb een aantal foto's geplaatst! Ik heb namelijk gisteravond en vanmorgen op het bovendek gekeken naar het uitzicht vanaf het schip! Zo heb ik de John Frostbrug waar we net niet onder liggen op de foto gezet in de avond en in de morgen! Een mooi gezicht al zeg ik het zelf!

Nou ik ga aan het ontbijt dus ik zou zeggen veel succes allemaal vandaag!

  • 10 Maart 2014 - 11:21

    Anja:

    Wow, Ruben, mooie plaatjes zo vroeg op de ochtend. Veel succes op je eerste stagedag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Arnhem

Ruben

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 16000

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 31 December 2014

Henri J. Dunant

Landen bezocht: