Gorinchem (W13) - Reisverslag uit Oudendijk, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu Gorinchem (W13) - Reisverslag uit Oudendijk, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu

Gorinchem (W13)

Blijf op de hoogte en volg Ruben

26 Maart 2014 | Nederland, Oudendijk

'Het draait'

Als je op een bureaustoel aan het draaien bent dan is het moeilijk om te stoppen maar als je hier aan het draaien bent dan heb je rust en tijd om te kijken! Een prettig gevoel!

Vandaag zijn we vroeg afgemeerd en naar Gorinchem vertrokken! Het zonnetje was erbij dus prima weer voor de gasten om heerlijk de stad te verkennen! Voor mij tijd om even m'n rust te pakken en tijd aan school te besteden! Dit vond ik fijn want dan kan ik bezig met m'n opdrachten!

'S avonds na het diner was er vermaak in de salon. Een groep die Franse chansons speelde! Een stuk rustiger dan voorgaande vaarweek toen we de polonaise aan het doen waren op de Hollandse hits! Wij als jeugd zouden voor de polonaise gaan maar je zag de mensen heerlijk genieten van de mooie stem van de zangeres die tussendoor zowel blokfluit als dwarsfluit speelde! Een ander repertoire maar toch goed te merken dat de gasten genieten en daar draait het hier om!

Zelf ben ik tussendoor ook aan het werk met mijn musicaliteit want ik ben bezig om piano te leren spelen en ik oefen nu een liedje van Adèle!

Maar de klok wijst alweer een laat tijdstip aan dus ik moet op tijd zijn voor het zandmannetje! Slaap lekker!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oudendijk

Ruben

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 15995

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 31 December 2014

Henri J. Dunant

Landen bezocht: