Utrecht Centraal (W17) - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu Utrecht Centraal (W17) - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu

Utrecht Centraal (W17)

Blijf op de hoogte en volg Ruben

21 April 2014 | Nederland, Groningen

Een goedemorgen allemaal! Jullie zullen wel denken wat is hij laat met zijn blog deze week maar de paashaas bracht een verassing met zich mee deze week waardoor ik in plaats van zondag vandaag onderweg ben naar de Ms. Henry Dunant!

Wat is het vroeg wat is het vroeg! Ik zit nu in de intercity Rotterdam centraal waar ik onderweg uitstap op Utrecht centraal om in Utrecht aan boord ga! Vervolgens gaan we in Utrecht inschepen en vertrekken we aan het eind van de middag richting Tiel! Vanuit daar krijgen jullie verslag van de eerste dag aan boord!

We gaan er deze week wat leuks van maken! Wat vliegen die weken toch! Ik heb het idee dat ik maar een paar dagen thuis ben geweest! Een goede week allemaal! Volgende week meivakantie! (Goed vooruitzicht!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Ruben

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 15970

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 31 December 2014

Henri J. Dunant

Landen bezocht: