Kuuk (Cuijk) (W19) - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu Kuuk (Cuijk) (W19) - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu

Kuuk (Cuijk) (W19)

Blijf op de hoogte en volg Ruben

09 Mei 2014 | Nederland, Cuijk

Een bijzonder goede avond! Vandaag was een dag die heel snel voorbij vloog! Het weer was wat aan de slechte kant helaas maar dat mocht de pret niet drukken!

Smiddags kwamen we in Cuijk aan en zijn de mensen het dorp ingeweest en bleef ik bewust even aan boord! Het weer liet niet te wensen over dus de mensen waren snel terug aan boord maar hadden het leuk gehad! Een leuke quote die ik hoorde van een van de vrijwilligers die een rolstoel duwde was toen het begon te regenen: 'nou mevrouw ik zet hem even in zijn vijf' en hij begon snel terug te lopen naar het schip!

Ook was ik mijn nagelknipper vergeten en had ik aan de scheepsarts gevraagd of hij die als hij naar de apotheek ging eentje voor me mee kon nemen! Echter kwamen twee stagiaires met een cadeautje voor mij aan boord met wat meer dan alleen een nagelknipper! (zie foto!)

Tijdens het diner nog een interessant gespreksonderwerp opgevangen! Het ging over vreemdgaan en ik moest wel even lachen! Gek eigenlijk dat ik me nog nooit gerealiseerd had dat onze doelgroep daar ook mee te maken heeft! Zo leer je toch elke dag weer een stukje meer over gasten en over het algemeen over de verschillende soorten mensen die er zijn! Echt een aanbeveling om hier op het schip de mensenkennis bij te schaven!

Verder werd de dag afgesloten in de salon met de befaamde donderdagavond bingo die ik deze keer niet verzorgd heb maar twee nieuwe vrijwilligers! Dit deden ze erg leuk met veel humor! Het was weleens leuk om aan de andere kant van het veld te zitten en met de mensen mee bingo te spelen!

Tot slot was er smiddags een oefening waarbij er een bemanningslid echt te water ging en er weer uitgehaald werd door de andere bemanningsleden (zie foto's)!

Mijn benzine is voor vandaag echt op! Even bijtanken met wat slaap en dan krijgt u morgen weer een nieuwe bericht vanuit Utrecht!

  • 09 Mei 2014 - 16:00

    Anja:

    Ha,ha, die Ruben, en nu maar goed de nageltjes verzorgen! Kek setje ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Cuijk

Ruben

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 15979

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 31 December 2014

Henri J. Dunant

Landen bezocht: