Willemstad (W21) - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Ruben Beek - WaarBenJij.nu Willemstad (W21) - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Ruben Beek - WaarBenJij.nu

Willemstad (W21)

Blijf op de hoogte en volg Ruben

20 Mei 2014 | Curaçao, Willemstad

Een goedenavond vanuit het mooie Willemstad!

Vandaag heeft moeder natuur goed haar best gedaan om ons te verwennen met mooi weer! In plaats van de verwarming die normaal aangezet wordt op het schip draait nu de airco overuren! Dit weer is dan ook meer dan welkom en het is altijd dan ook weer een goed teken als de koffiekar op het zonnedek staat te pronken! En niet te vergeten dat gasten vragen of de parasols niet opgezet kunnen worden!

Deze week treed ik in het kader van school in de rol van zorgmedewerkerb en neemt een medestagiare de taak van unithoofd op zich! Dit maakt dat ik naar mijn idee veel meer tijd heb voor de mensen dus ik belande al snel in een boeiend gesprek met een dame die vertelde dat ze altijd had meegevaren met haar man die kapitein was op een zeeschip! Ze had veel mooie plekken in Europa gezien en er ontstond dan ook een glinstering in haar ogen toen ik aanbood om te proberen om te regelen dat ze tijdens het varen deze week even in de stuurhut mocht kijken!

Ook was het vanavond een interessante ontwikkeling om niet vooraf aan het gastendiner te gaan eten maar eens tussen de gasten te gaan eten! Zo pik je toch veel gesprekken op en veel signalen met betrekking tot de recensies van deze reis tot nu toe! (Terwijl deze nog maar net van start is gegaan) hier kan je dan weer actie op ondernemen waardoor je de mensen weer tegemoet komt wat een supermooi gevoel oplevert! Zie ik nu mensen aan de andere kant van het internet denken dat wil ik ook ervaren? Vrijwilligers zijn altijd welkom!

Ik ga mijn bed zo maar eens opzoeken maar nog even een mooi toegift als u op de foto's kijkt! Anke een van de medestagiaires had wat pech met het openbaar vervoer en toen heb ik haar opgehaald met de dienstfiets! Anke was trouwens niet de enige die moeite had om het schip te bereiken. Er waren meer file, verdwaling en vertragingverhalen! Maar de aanhouder wint en iedereen is voor vertrek vanuit Sliedrecht aan boord gekomen!

Nu is mijn digitale pen leeg voor vandaag en wens ik u een goede nachtrust!

  • 20 Mei 2014 - 20:47

    Jopie:

    Zo vroeg? Naar bed?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Ruben

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 15997

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 31 December 2014

Henri J. Dunant

Landen bezocht: