Aangenaam Arnhem (W23) - Reisverslag uit Praets, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu Aangenaam Arnhem (W23) - Reisverslag uit Praets, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu

Aangenaam Arnhem (W23)

Blijf op de hoogte en volg Ruben

04 Juni 2014 | Nederland, Praets

Goedenavond vanuit het bekende Arnhem vanuit eerdere reizen! Vanmorgen toen ik uit het raampje van mijn hut keek was Tiel al uit het zicht verdwenen en waren we onderweg naar Arnhem! Provincie Gelderland was al even geleden voor de oneven vaarweken!

Helaas heb ik door schoolopdrachten Arnhem niet meegekregen! Maar vanuit de verhalen bleek dat de gasten het leuk hebben gehad! Er kwamen verhalen terug over gezellige terrasjes en grote ijsco's! Altijd goed!

'S avonds na het diner zag ik dat bij een dame de rollatorhandvaten laag ingesteld waren en ze een beetje krom liep! Ze voelde zich bezwaard om het te vragen maar ik gaf aan dat het een kleine moeite was en draaide de steunen los en liet de dame ze op de juiste hoogte instellen! De dame bedankte mij en zei toen: 'jij bent zo handig als Tefal, overal een oplossing voor'! Ik moest lachen want ik vond het een mooie uitspraak! Misschien was het een reclameslogan van vroeger of een spreekwoord of gezegde? Ik weet het niet! Maar een mooi moment wat me bij is gebleven van deze dag!

'S avonds was er onverwacht geen entertainment en werden de bingokaarten tevoorschijngehaald! deze heb ik samen met een vrijwilliger verzorgd en dit was erg gezellig! Vooral mooi om te zien dat een gast die tweemaal een prijs won hier helemaal euforisch van werd! Vollop genieten van deze reactie!

Mijn garen voor vandaag is op dus ik moet er helaas een eind aan breien! Morgen volgt er weer een update!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Praets

Ruben

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 15980

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 31 December 2014

Henri J. Dunant

Landen bezocht: