Middelburg (W23) - Reisverslag uit Tollebeek, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu Middelburg (W23) - Reisverslag uit Tollebeek, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu

Middelburg (W23)

Blijf op de hoogte en volg Ruben

07 Juni 2014 | Nederland, Tollebeek

Een goede middag vanuit Lelystad! De batterij van mijn telefoon liet te wensen over en ook mijn eigen batterij was aardig leeg! Mijn batterij is nog lang niet vol maar ik ben onderweg naar het hoge noorden! Eerst vanaf Middelburg in de trein naar Breda waar ik op de cola ben geweest bij Piet en nu zijn we onderweg naar mijn thuishaven: Groningen.

Maar mijn blog gaat eigenlijk over de dag van gisteren! De vrijdag! De vrijdag heb ik mijzelf opgesloten in een hut en heb bijna non-stop aan mijn schoolopdrachten gewerkt! Daarnaast wel lekker onder de parasols op het dek gezeten want het was stralend weer en de gasten straalden met de zon mee!

'S avonds was er in een zanger in de salon die de gast wel aan het zingen en dansen kreeg! Erg gezellig! Ook hadden we een leuk uitje op het schip namelijk een rondvaart in de reddingsboot! Zo mooi om zo kort op het water te zitten! Het was echt grappig er stuurde een matroos die het voor elkaar om mij in de punt het schip nat te maken! Op de kade vroeg een medestagiaire of er nog ondersteuning nodig was bij de toiletgang! We hebben erg gelachen!

Au! pijn! Na de grap over ondersteuning had ik het daadwerkelijk nodig omdat mijn knie tussen de trapleuning kreeg nadat ik over mijn eigen schoenen struikelde! Niet handig maar even gekoeld : en door!

Al met al een drukke maar gezellige week en ik zei net 'en door!' Maar ik ga nu stoppen voor deze vaarweek! Volgende vaarweek de laatste alweer in de rol van stagiaire! Een goede week gewenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tollebeek

Ruben

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 15973

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 31 December 2014

Henri J. Dunant

Landen bezocht: