Jongerenweek 25 Breuk elen - Reisverslag uit Breukelen, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu Jongerenweek 25 Breuk elen - Reisverslag uit Breukelen, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu

Jongerenweek 25 Breuk elen

Blijf op de hoogte en volg Ruben

17 Juni 2014 | Nederland, Breukelen

Een goedenavond allemaal! Ik zou graag een uitgebreide beschrijving van de dag geven maar ik doe het in het kort in het kader van de rij en rusttijden!

Vandaag was echt overweldigend! Zo anders dan de andere weken! Veel jonge mensen die ontvangen werden in stijl door twee mensen van het recreatieteam die in de kleding van het thema: 1001 nacht gekleed waren!

'S avonds hadden we een damesduo in de salon met klassieke Nederlandse meezingers! De sfeer zat er goed in! Vervolgens ging iedereen rond 11 uur moe maar voldaan van de dag en de reis naar het schip toe naar bed! En ik doe er verstandig aan na afgelopen nacht slecht geslapen te hebben dat ook te doen!

Ik wens jullie allemaal een goede nachtrust!