Utrecht (W21) - Reisverslag uit Kanaleneiland, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu Utrecht (W21) - Reisverslag uit Kanaleneiland, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu

Utrecht (W21)

Blijf op de hoogte en volg Ruben

01 Januari 1970 | Nederland, Kanaleneiland

Een goede Utrechtse avond vanuit hoe kan het ook anders Utrecht!

Vandaag was de tweede vaardag van de week! Een vaardag dat wil zeggen dat we niet ergens aanleggen om te passagieren! Het was weer erg lekker en warm weer en de gasten genoten volop van deze dag!

Mijn dag bestond voornamelijk uit evalueren en een interessante klinische les over urologie! Kortom een schooldagje!

'S avonds tijdens het wekelijkse lopende buffet! ( nee het buffet loopt niet maar de mensen er omheen!) dit was erg gezellig met aansluitend koffie en gebak in de salon! Vervolgens hebben we het lied van de Henri Dunant gezongen als vrijwilligers voor de gasten! Dit werd gedaan op de melodie van het voor ons zo bekende 'daar in een klein stil Cafe aan de haven'!

Ook heb ik nog een fotoshoot gedaan met een gast en een gastvrouw voor het schip! Ik heb de mevrouw mijn adres gegeven dus ik krijg als het goed is per post binnenkort de foto's toegestuurd!

Zo vloog deze dag weer om! Er was geeneens tijd om op de klok te kijken! Dit was voorlopig het laatste blog weer! Vanaf volgend week zondag ben ik weer te volgen vanaf de Ms. J. Henri Dunant!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kanaleneiland

Ruben

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 15959

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 31 December 2014

Henri J. Dunant

Landen bezocht: