Duurstede bij Wijk (W23) - Reisverslag uit Büren, Duitsland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu Duurstede bij Wijk (W23) - Reisverslag uit Büren, Duitsland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu

Duurstede bij Wijk (W23)

Blijf op de hoogte en volg Ruben

05 Juni 2014 | Duitsland, Büren

Het is donker in het mooie Wijk bij Duurstede dat betekend dat de avond gevallen is en dat er alweer een dag voorbij is gegaan hier op het vakantieschip!

Het lijkt nog maar 10 minuten geleden dat ik gister in Arnhem mijn blog aan het schrijven was zo snel is deze dag gepasseerd! Het was een dag met veel gezelligheid! Er werd in Wijk bij Duurstede gepassagierd! Dit was erg goed geregeld want er waten uitmuntend veel rolstoelbegeleiders van de wal! vanuit de verhalen bleek het ook nog eens gezellig te zijn geweest! Er had een mevrouw nieuwe kleren gekocht en een andere meneer was naar het kasteel dat hier staat geweest! Hier kon hij helaas niet binnen kijken wegens een verbouwing maar hij had het leuk gehad! Het passagieren eindigde helaas met regen en de gasten kwamen dan ook met regencapes om weer terug!

Maar van de regen in de drup de zon scheen weer binnen en ik verblijdde een mevrouw ontzettend door haar uit te nodigen voor de crewtable van het captainsdiner! Ze heeft volgens mij de avond van haar leven gehad want ze werd door een man in pak (me myself and I) van en naar de tafel begeleid waar ze het heel gezellig had met de machinist en de gastvrouw hotel die aan de tafel zaten! Op de koop toe zit deze mevrouw nu nog steeds met een bemanningslid aan de bar na te genieten en het is inmiddels 00:10!

Ik typ nu wel leuk het tijdstip maar dit betekend dat het ook tijd is om de ogen weer voor een paar uur te sluiten en wat rust te pakken!

Nog even een huishoudelijke mededeling ik heb teveel foto's op mijn blog dus ik mag zonder een abonnement af te sluiten geen nieuwe plaatsen! Hier ga ik na deze vaarweek even naar kijken en plaats dan de foto's van deze week! Ik wens u allen een goede nachtrust!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Büren

Ruben

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 15960

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 31 December 2014

Henri J. Dunant

Landen bezocht: