Schoon hoven (W13) - Reisverslag uit Schoonhoven, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu Schoon hoven (W13) - Reisverslag uit Schoonhoven, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu

Schoon hoven (W13)

Blijf op de hoogte en volg Ruben

28 Maart 2014 | Nederland, Schoonhoven

Vandaag was een dag die gewoon heerlijk liep! De samenwerking ging goed en de gasten konden snel en comfortabel uit bed!

'S middags hebben zijn we Schoonhoven ik geweest waar we lekker op het terras konden genieten van een glaasje fris met de gasten! Ook had ik na het diner een rondleiding in de machinekamer georganiseerd voor een zestal gasten en vrijwilligers! Hier kreeg ik erg leuke reacties op !

Ik denk dat ik over vandaag kort en krachtig kan zeggen dat het gewoon genieten was met de gasten en de vrijwilligers! Er lopen gewoon zulke verschillende maar leuke mensen op het schip met allemaal hun eigen verhaal wat ik erg boeiend vind!

We hebben zelfs een vrijwilliger verrast! Maar daar kom ik morgen op terug! Slaap lekker allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schoonhoven

Ruben

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 15998

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 31 December 2014

Henri J. Dunant

Landen bezocht: