Hoorn (W13) - Reisverslag uit Selwerd, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu Hoorn (W13) - Reisverslag uit Selwerd, Nederland van Ruben Beek - WaarBenJij.nu

Hoorn (W13)

Blijf op de hoogte en volg Ruben

29 Maart 2014 | Nederland, Selwerd

Sorry sorry sorry mensen! Een dagje te laat! Ik ben inmiddels weer in de mooiste stad van noord Nederland (Groningen)! Het was gisteravond iets te laat geworden dus ging slapen even voor het schrijven van m'n blog!

Wat ik gister zei over een vrijwilliger werd was dat hij jarig was (vrijdag) en dat we donderdagavond z'n hele hut hadden versierd! En vrijdag is er twee keer door hem gezongen!

Vrijdag was een lange vaardag en we zijn vroeg vertrokken! Eerst ontbijten en vervolgens een quiz in de salon over het schip en de omgeving! Na de lunch hebben we met het team een klinische les gehad van de arts aan boord over sarcoidose! Vervolgens hebben we geëvalueerd en even gekeken welke gasten er de volgende vaarweek komen!

Na het lopende buffet met een vette hap als patat en kroketten was het Vrijdagavond een gekke boel in de salon! Er werd onder begeleiding van een knalband een feestje gebouwd door vrijwilligers en gasten! Eerst nog een lied voor de gasten gezongen (op de melodie van 'in een klein stil Cafe aan de haven' en toen was het weer polonaise doen, walsen en zwingen! Zelfs een gast die alleen heel goed kon dansen in de rolstoel! Al met al een goede avond met verassende dingen als een mevrouw die de hele week heel stil was geweest en vervolgens met onze kapper stond te dansen en zelfs opbleef om een biertje te drinken terwijl ze andere avonden vroeg op bed was gegaan omdat haar man er al vroeg in lag!

Zaterdagmorgen was de tijd van gaan gekomen en heb ik alle gasten van mijn afdeling de hand geschud en ik kan concluderen dat ik ze stuk voor stuk heb zien weggaan met twee mondhoeken omhoog! En dat is waar we het ook deze week weer voor gedaan hebben! Het gevoel wat ik hier aan overhoud dat is gewoon niet te beschrijven! Zo fijn! als je het zelf wil ervaren vaar een keer mee als vrijwilliger! Ik wens jullie een fijne week en tot volgende week!!

  • 29 Maart 2014 - 21:32

    Piet :

    Hoi Ruben,

    Zo te lezen is deze week goed verlopen. Fijn te konstateren dat je het je goed doet en je het leuk vindt.
    Ga zo door.

  • 02 April 2014 - 17:01

    Tjakko Wiegers:

    Hallo Ruben,

    Zou je mij je mail adres willen sturen de verzorging heeft het je mail adres per ongeluk weggegooit.

    Mvg. Nilus & Tjakko

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Selwerd

Ruben

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 15992

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 31 December 2014

Henri J. Dunant

Landen bezocht: