Heusden (W19) - Reisverslag uit Heusden, België van Ruben Beek - WaarBenJij.nu Heusden (W19) - Reisverslag uit Heusden, België van Ruben Beek - WaarBenJij.nu

Heusden (W19)

Blijf op de hoogte en volg Ruben

08 Mei 2014 | België, Heusden

Een bijzonder goedenavond! Het was vandaag een dag met veel bijzondere momenten!

Vandaag zijn we onderweg gegaan naar Heusden! Vandaag was een dag van lang varen en zonder passagieren! Achteraf was ik blij dat we niet gingen passagieren gezien de kade die aardig valgevaarlijk en rolstoelonvriendelijk lijkt. Vandaag weer veel gesprekken gehad met mensen waardoor er verschillende mooie levensverhalen boven komen en je de mensen ziet genieten van de dingen die ze vertellen en door de aandacht die de mensen krijgen! Vandaag was een dag waarbij ik heel erg merkte dat het de kleine dingen zijn die het doen! Een kopje koffie of een glas water inschenken of een uitnodiging aan de crewtable tijdens het captainsdiner vanavond! In mijn beleving straalden veel mensen vandaag met soms een twinkeling in de ogen! Dit doet mij en andere vrijwilligers met mij merk ik goed! Want dit is de kroon op ons werk hier op het schip!

Morgen varen wij niet volgens schema! Door het tij kunnen wij niet aanmeren in Zaltbommel zoals gepland maar is de bestemming Cuijk! Zo komen wij in plaats van in drie provincies in zelfs vier provincies deze tocht!

Mijn ogen hebben op het moment luciferstokjes nodig dus ik wens u een goede nachtrust!

Ps. Het verhaal achter de foto van gister (zie waterkering in helle voetsluis w19) is dat ik met het echtpaar gister langs deze waterkering liep en mw mij vertelde dat tussen de randen van deze watering vroeger altijd paardenmest werd gestopt om het water tussen de randen tegen te houden! Ik dacht op dat moment: wat zijn de Nederlanders toch innofatief als het om bescherming tegen water gaat!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Heusden

Ruben

Actief sinds 09 Maart 2014
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 15976

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 31 December 2014

Henri J. Dunant

Landen bezocht: